یادداشت های روزانه من

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست...

روزانه ی اول من

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ
به نام خدای امروز من...

دوست دارم بنویسم دوست دارم سکوتم را در این مجازگونه ی دنیایی فریاد کنم...

گاهی به لفظ قلم و گاهی به محاوره, مهم نوع نوشتار نیست مهم فریادیاست که  در واقع به سر دادنش مشغولم اما فاهمه ای برای درکش نمی بینم... 
کلماتم را به باد این دنیا می سپارم تا شنونده ای آنها را بگیرد و نوش جان کند...
کاش بشنوید و کاش بفهمید...
کاش بفهمید در این دنیای پر زرق و برق و قشنگی حال ما خراب است و به دنبال خوب شدن حالمانیم با انتقال تجربه هامان...
به امید مفید بودن
به امید شنیدهشدن
  • محمد عماد

نظرات  (۱)

  • لوسیفر زوبع
  • بنویس سبک شی
    پاسخ:
    ممنون حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی